Ute.......

2008-04-24 @ 23:25:54 | Poker
Åkte ut efter att ha spelat shortstack i ett par timmar. Låg ganska länge runt startstack men sedan så fick jag par i sjuor, höjde och fick syn. Floppen kom 246 ruter, och jag hade inget ruter så jag checkade och då betade han 800. Jag kom då på den briiljanta iden att reraisa till 2500 vilket gjorde att han efter lite betänketid gick allin. Det var bara att lägga. Sedan var blindade jag ner till c:a 6500 till middagspausen. Därefter gjorde jag ett par raisar och reraisar och kom upp till 7000 igen när jag fick pocketpar i sexor och raisade 1000 (blinds 150-300). En annan med lite mindre marker än jag ställer och jag synar efter lång betänketid. Han har AJ och träffar J på floppen. Jag har nu 700 kvar vilket är väldigt lite. Men jag väntar ändå tills precis innan jag har stora mörken och går sedan allin osett. Får syn av 3 personer inkl stora mörken och lyckas få en straight upptäcker jag när jag tittar på korten. så nu har jag c.a 2100 och sitter nästan två varv innan jag får ett tillfälle att gå allin. Har då A5 men får syn av AT och är ute. Ingen bad beat men ingen tur heller. Hade triss en gång och KK en gång men fick ingen action. Ska se om jag kan boka om flyget och komma hem tidigare om det inte startar en ny turnering imorgon. Det skulle eventuellt vara ett sidoevent då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback