Julledigt

2008-12-29 @ 14:59:29 | Allmänt
Har nu firat klart julen, och just nu har vi sjukstuga hemma igen. Sander hade feber och har kräkts, men verkar på bättringsvägen. Jag har försökt bygga ihop Sanders legoborg som han fick för ett och ett halvt år sedan, och har faktiskt fått ihop den nu, får se om vi fortsätter med resten av hans legobyggsatser. Tyvärr brukar han och hans kompisar leka hårt med dem så de brukar inte sitta ihop så länge. Pokermässigt har det varit ett par finalbord och ett par ITM placeringar men inga stora vinster tyvärr. Men snart dags att klonka stort igen;-) Har även kollat en del på pokervt och pokerxfactor. Ganska kul faktiskt och man får lite extra motivation till att spela bra. Tyvärr har jag testat cashgame igen, visserligen plus minus noll i resultat men jag märker att jag har för lätt att tilta annars hade det gått betydligt bättre.
Nästa stora turnering blir Ivanhoe på nyårsdagen om jag är i form då, annars är det Sverigerankingens årsfinal. Ska antagligen göra en satsning på Sverigerankingen nästa år, får se, ska ju eventuellt byta pokersajt totalt, men inte hittat något perfekt ställe än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback