iPhone 2.0 3G

2008-07-12 @ 14:59:14 | Allmänt
Stod i kö igår natt på Kungsgatan från kl två till fem på natten och som SISTA kund kom jag in och köpte min iPhone 3G.
Har nu testat och lekt med den sen dess och den är verkligen fantastisk. Den är snygg och stilren med skarp, ljusstark skärm. Alla funktioner är otroligt användarvänliga och allting är gjort med det lilla extra. Surfningenmed Iphone och safari är ljusår bättre än LG's variant Opera och helt otrolig. Man kan surfa på alla sidor utan problem inte bara de som är anpassade. Jag kommer definitivt att använda min Iphone väldigt mycket till just det. Helt otroligt vad de lyckats bra med det. Surfar lika gärna med min Iphone som med min dator just nu. Oslagbart. Allt som var krångligt på min gamla telefon funkar här utan krångel. Om någon tvekar om denna telefon så gör det inte längre, den är så bra att allting annat bleknar. Kanske måste testa Mac eftersom detta är så mycket bättre än allting annat, så man börjar undra om Apple lyckats lika bra med Leopard. Vi får se till höst om det kommer en ny version a Macbook Air, då slår jag nog till.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback