Paf Poker.se Porkerkryssning

2008-06-08 @ 17:54:06 | Poker
Sitter nu i hytten på väg in till Stockholm.Spelade turneringen igår och åkte på 66:e plats av 105. Inte mycket att göra, fick inte bra kort (AA en gång men alla la sig). Var väldigt shortstackad och fick AQ och gick all in efter att storstacken hade höjt dubbla BB till 1200. Jag hade 3900 kvar. Fick dock en allin två positioner efter och storstacken la sig. Det visade sig att synaren hade AA. Inte mycket att göra, handen spelade sig själv, bara otur att han hade AA. Tror jag hade dubblat mot storstacken. Anmälde mig till en Sit'n'Go trunering direkt efter, fick AK första handen efter att UTG hade raisat 3 ggr BB och en syn positionen efter. Jag reraisade till 600 och hon  UTG ( Hon vann för övrigt första pokerkryssningen) gick all in . Funderade på att lägga mig men perioderna var 12 minuter och mörkarana dubblades hela tiden så jag tog en chansning. Utslagen efter en hand alltså. Gick ner i hytten och sov och gick sedan upp vid 9.30 och anmälde mig till en ny SnG. Och den vann jag så kryssningen gick med vinst denna gången också. Inte mycket men lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback