Nya vinster och VM kval

2008-05-03 @ 01:51:51 | Poker
Spelade ett par turneringar på Titan eftersom jag lyckades missa de på Svenska Spel med ett par minuter, men de gick inget vidare.  Spelade lite väl vilt och okoncentrerat. Spelade sedan en turnering på Pokerroom som gick ännu sämre. Till sist hoppade jag på en WSOP satellit som gav en biljett till ett direktkval till VM, värde 540 dollar, vilket jag lyckades vinna. Så nu har jag ett försök ialla fall att vinna min biljett till VM. Dessutom spelade jag en till turnering på Pokerroom och lyckades ta mig till finalbordet med inte så bra spel utan mycket tur. Där tog dock turen slut och jag åkte på 4:e plats med först min Ess höga färg mot hans fyrtal i kungar och sedan fick han kåk i ess och åttor mot min triss i ess. Inte mycket att göra. Nåja en lyckad kväll med 681 dollar i vinst minus mina inköp på 100 dollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback