Varför vinner alltid idoterna?

2008-05-27 @ 22:41:21 | Poker
Varför blir man utdragen till förbannelse av sjukt dåliga spelare. Spelade Sverigerankingen ikväll och låg helt ok till, tionde plats med lite mindre än dubbla storleken på medelstacken. Då höjer en spelare med 2000 , 4 ggr stora mörken. Jag synar med AK. A på floppen, han checkar jag betar 2000. Han höjer till 6000 och han har drygt 6000 kvar, lite mer än jag. Jag går allin och han synar med..........................JJ???!!!!! Härligt, grundlurad. Men vad kommer på turn, jo en J. Så var man ute och den idioten kan inte ens skriva sry i chatten. Han spelade otroligt dåligt med tanke på hur stor stack han hade. Antecknade honom som fisk och hoppas han spelar ofta. Fan vad tiltad jag är. Tack vare den idoten bluffade jag sedan bort mig i 500krs....suck att man aldrig lär sig...Nu ska jag tilta bort lite mer pengar på Titanpoker....Finns bara ett botemedel mot tilt, att vinna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback