iPhone blir bara bättre

2008-10-24 @ 09:50:39 | Prylar
Har nu den senaste veckan haft som projekt att överföra alla våra CD-skivor till iTunes på vår Htpc för att kunna använda min iPhone som fjärrkontroll. Som det var innnan var jag tvungen att starta vår stora TV för att kunna välja bland mina album. Men nu använder jag en applikation från apple som gör det möjligt att fjärrstyra iTunes.  Snyggt gränssnitt där jag får upp omslagen och kan bläddra och den reagerar omedelbart. Går över nätverket så jag kan styra varifrån i huset jag vill. Tyvärr ingen coverflow i Apple Remote än så länge, men det är bara en tidsfråga. Ska nu investera i ett bättre externt ljudkort så att jag få fler utgångar från datorn eftersom jag vill koppla direkt till min soundprojektor med optisk kabel och har redan kopplat in tv på det existerande uttaget. Världens bästa pryl: iPhone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback