Långhelg

2009-04-30 @ 14:51:58 | Allmänt
Så, då har man jobbat klart för veckan. En halvdag på jobbet för att hinna ifatt och sedan en lugn eftermiddag hemma. Ikväll ska vi bort till några bekanta och grilla. Kanske blir det någon brasa också om barnen orkar.
Sverigeranking ikväll igen, anmäld men lär ju bli en aning sen. Med den strukturen så har man ändå en chans så det är lika bra att anmäla sig. Igår spelade jag bra.......oftast i alla fall. Spelade bara 3 turneringar. Kval till WSOP-Söndagsfinalen på Pokerstars ($80 Freezout och $33 rebuy) och 500krs. Vann en plats till söndagsfinalen($650) så det blir två WSOP-kval på söndag. Låg bra till i kvalet med 22 spelare kvar, sammanlagd på en andraplats, när jag av någon underlig anledning spelar en hand från BB jag borde släppt. Ligger sedan precis på bubbelgränsen innan jag dubblar precis innan bubblan spräcks. Handen jag dubblar med är jag inte stolt över, men var tvungen att försöka stjäla blinds. Ställde med KQ och killen som täckte mig med 400 synade....med AK. Han var också pressad så det var nog en enkel syn. Han hade dock inte räknat med att jag har en otrolig förmåga att dra ut just när jag ligger rejält under. Men nu vet han....damen kom på turn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback