3:e plats i Wasalappen

2009-02-26 @ 09:33:59 | Poker

.....som är en 1000krs turnering som går då och då på Svenska Spel. Aldrig spelat en innan eftersom jag tyckt att det var för dyrt. Men igår tänkte jag attd et vore ett bra komplement till Berglusconi Cup. Tyvärr åkte jag ut ur Berglusconi cup med JJ mot KQ. Floppen kom QQ9, och jag ställde. Blixtsyn naturligtvis, men kan kanske ifrågasätta hans syn preflop. Grattis till Jörgen för en fin 4:e plats.
 I alla fall gick det bra i Wasalappen, men blev kortdöd och för passiv när det var 3 kvar. Ställde med 99, fick syn av QJ, vilket jag iofs tyckte var märkligt med tanke på hur spelet sett ut innan. Naturligtvis förlorade bästa handen. "Jag é inte bitter". Nåja 5600 plus efter avdragna inköp igår, helt ok. Och idag är det passande nog ett besök på Wasamuséet med barnen som står på schemat. Härligt att vara föräldraledig.

Eftersom det är så populärt med modebloggar så får jag väl berätta om mitt bidrag till modevärlden. Tryckte klart tröjan igår, blev riktigt bra resultat, till detta blir det en kavaj, kritstrecksrandig från Bläck och jeans från Levi's. Får väl se om någon ens lägger märke till trycket på tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback