Möte med Svenska Spel idag

2009-02-04 @ 08:50:48 | Poker
Håller nu på att försöka få ordning på tankarna inför mötet med Svenska Spel idag. Jag ska lämna Sander på dagis och  Signe får mamma Liv ta hand om medan jag är på mötet. Tre saker tänkte jag få klarhet i.
1. Hur har Svenska Spel tolkat reglerna och vilka paragrafer lutar de sig mot när de delade ut pengar till 21 spelare istället för de kvarvarande 15?
2. Hur kom de fram till att systemet slutade fungera 21.29 och varför vägrar de lämna ut underlaget för sina beslut?
3. Hur ställer de sig till att kompensera spelarna för de misstag och fel de begick under turneringer och därefter?
Inte så stora förhoppningar på mötet men vill höra vad de har att säga och dessutom visa att vi inte tänker låta detta bero.

Så fort alla fullmakter kommit in till vår jurist kommer det att gå iväg ett brev till dem där vi skriftligen förklarar vår ståndpunkt och kräver kompensation. Sen är det bara att avvakta deras svar och sedan bestämma oss för om vi vill stämma dem. Jag lutar åt en stämning eftersom jag anser att de har gjort så många fel att de borde betala någon form av kompensation för sina misstag. En stämning kanske kan få Svenska Spel att inse samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback