Tjejvasan och intervjuer

2009-02-24 @ 13:39:49 | Allmänt
Drygt 7000 startade i tjejvasan i lördags varav Liv min sambo var en, hennes syster Josefin och vår granne Åsa två andra. Det hade varit mindre köer än de blivit varnade för så det gick ganska bra att ta sig fram trots så många deltagare. Det gick riktigt bra för alla tre, Sluttid i mål var för Åsa 3.14.57, Liv 3.25.17, och för Jossan 3.30.34. Liv tyckte att det var mycket jobbigt vilket man kan förstå. För mig är det jobbigt att gå 3 mil och om man sätter mig på skidor så är det ännu värre. Det visade sig sedan när de tittade på hur det var vallat att Livs skidor var felvallade, att de lagt fästvalla utanför de streck som visar var de ska sluta. Hon tyckte att hon hade sämre glid än vanligt men trodde att om man lämnar in skidorna till proffs att de gör ett bättre jobb. Jag gissar att hon hade fått en bättre tid om de gjort rätt.
Var dessutom på två uppdragsintervjuer igår, hoppas jag får något av uppdragen, men konkurrensen är ganska hård. Dessutom var andra intervjun på engelska vilket gjorde att jag fick lite tunghäfta. Nåja får hoppas att de förstår vad det berodde på. På första intervjun verkade det som om de letade efter mindre teknik och mer metodare, men det är det uppdraget jag hoppas mest på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback