Varför är det jobbigt dagen efter om man var ute dagen innan?

2009-02-13 @ 13:42:22 | Allmänt
Känner mig lite sliten idag, även om det varit värre. Var ute igår och tog ett par öl (a kanske tre öl och en whiskey), och Leffe Blonde är ju ganska stark. Var trött sedan pokerkvällen dagen innan och stannade lite längre än jag tänkt mig, men drog mig ändå hemåt tidigt vid 21.30. Jag var dock så trött att jag satt och nickade till på tunnelbanan, blev nästan rädd att jag skulle missa min station. Sen var jag ju tvungen att spela Sverigerankingen som redan var igång, slutade på tolfte plats, vilket nu också är min sammanlagda placering. Var helt slut sista timmen så jag spelade otroligt passivt, men hade nog ändå tur som slutade på tolfte plats. Idag blir det en lugn hemmakväll med Liv och barnen, och sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback