Sjuka barn...

2009-01-23 @ 15:47:16 | Allmänt

Två av tre barn är sjuka just nu, det är dock Signe som är mest drabbad. Hon är lite lätt klängig och trots att hon behöver sova blir det inte mycket av den varan eftersom hon hostar och är täppt i näsan, och eftersom hon hela tiden försöker andas genom näsan så är det inte lätt att komma till ro. Pokermässigt inga framgångar, åkte med KK mot T7 i Sverigerankingen på 50:e plats efter att ha minraisat i SB till 1600. Syn som jag hoppades på, minbetade på floppen t75 och fick allin emot mig som jag synade. Tyvärr hade han  floppat tvåpar. Händer ibland men är ändå nöjd. Om han inte hade haft grym tur hade jag nått mitt mål att dubbla upp. Man vill ju ha med någon när man har en bra hand. Nåja, nu är det snart dags för fredagsmys. Ska bli skönt med drink och tilltugg även om det blir fanta free och pepparsalami för mig på diet, 14kg ner sedan 1 oktober, 8 kvar till 80kg. Ska till en ortoped snart och få recept på en knäortos så jag kan åka skidor och spela badminton igen med mitt pajade knä utan korsband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback