Windows 7 Beta

2009-01-11 @ 10:51:28 | Allmänt


Har precis uppgraderat min Vista SP1 till Windows 7 beta build 7000, första publika betan. Helt plötsligt så började datorn fungera betydligt snabbare! Har inte tyckt att den varit långsam innan även om den varit betydligt rappare när jag kört Mac OS X, men nu är det lika snabbt. Gillar nya taskbaren också, men framför allt är hastighetsökningen trevlig. Kan ju fortfarande hitta saker som inte funkar men hittills har allt fungerat  felfritt utom daemon tools. Men den ersatte jag med Virtual Clone Drive, så var det löst. Starttiden på datorn är snabb, ska göra lite mätningar sen för att se hur mycket snabbare den är. Nu börjar jag vänja mig vid min nya dator, otroligt smidig och snabb faktiskt. Är handikappad på andra datorer där man inte har högerklick med dubbeltap eller scrolling med två fingrar. Hoppas komma med en längre recension av min mac book air i framtiden, men hitills har jag inte prioriterat det tillräckligt högt, men precis som med iPhon,e vad gäller mobiler, så är detta den bästa bärbara datorn jag haft hittills. Den är dock inte lika revolutionerande jämfört med sina konkurenter, men den är hela tiden lite bättre vad gäller allt. Kvalité helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback