Vinst i Sverigerankingen

2009-07-15 @ 01:50:17 | Allmänt
Yes, äntligen en liten klonk. Har spelat väldigt disciplinerat på sistone, haft lite tur och äntligen kom vinsten.
Tre finalbord på tre dar, minirush. Nu gäller det att hålla i detta. Får tacka Arnold för lite av min nyfunna aggressivitet. Jag spelar inte alls som han beskriver men är lite mer gamblingsbenägen och förösker sätta mer press på mina motspelare. Idag funkade det, fick en stor stack och kunde tidvis dominera totalt. Blev mer försiktig när jag kom till nytt bord precis innan bubblan, en annan stor stack raisade hela tiden och jag slog om en del och höll mig ganska still. Tur när det var tre kvar, sedan var headsupens snabbt klar. Ställde med AT och fick syn av K7, han turna kungen, men jag fick färg på rivern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback