Förra veckan

2009-06-08 @ 19:59:47 | Allmänt
Hann inte med att blogga igår men vill gärna sammanfatta min vecka idag istället.
Jag var som sagt i Barcelona och har nu tömt min iPhone på bilder. Ganska bra sammanfattning av resan.

Click here to see original size

Stora drinkar hade de på hotellet som var jäkligt schysst, Hotel MurMuri. Denna typ, en GT drack jag otaliga gånger under resan, en klar favorit. De kom ut med glaset fullt med is och en flaska tonic och en flaska bra gin och blandade vid bordet.

Click here to see original size

Sagan om ringen mitt i Barcelona, Sagrada la familia av Gaudi, helt fantastisk. Inuti var det en arbetsplats för den beräknas inte klar förrän 2030, är som att titta upp i trädkronorna på en stenskog

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Mycket Sagan om ringen vibbar fick man, otroligt cool kille Gaudi.

Eftersom han var så cool var det kul att se hans park, den var också otroligt häftig

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size


Skönt var det sen att komma hem till familjen och få en sommarkväll vid sjön
Click here to see original size


Sedan var det slut på värmen och jag stressade för att få in lite pokerhänder.
Tightare spel, men det har egentligen inte gått bättre. Ska fortsätta tight ett tag till men sedan får jag väl ta mig en funderare. Å andra sidan bör man ju komma upp i en 10-15k händer innan man kan dra några slutsatser kanske.
Skön vecka med försmak av sommaren, nu är man tillbaka i verkligheten igen. Mer poker också hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback