Hemma med sjukt barn

2009-06-12 @ 13:10:24 | Allmänt
Vi tog en liten sovmorgon idag barnen och jag, vi sov ända till 07.30. Skolan är ju slut nu så Siri hade ingen tid att passa, och de behövde sova ut. Ungarna fick frukost i soffan och vi mös tills dess att vi skulle till dagis och skola. Vi gick dit och det var ganska kallt. Sedan åkte jag och Signe och handlade inför fredagsmyset ikväll. Enkel mat blir det, köttfärsås och spaghetti. Inte Sanders favorit, men det ska nog gå bra. Efter handlingen gungade Signe i en timme med sin docka och sin elefant.
Click here to see original size

Hon älskar att gunga och har nu kommit på ett nytt sätt att göra det mer spännande, blunda medans man gungar.
Click here to see original size

In och leka lite grand, rester till lunch och sedan ut i vagnen för att sova. Ösregn men parkerade vagnen under parasollet.
En helt fantastiskt lugn förmiddag förutom att jag hela tiden loggade in på min iPhone för att kolla röstningen. Tack för alla röster!

Så här kunde det sett ut om inte det störtregnar som det gör nu. Taget för nån vecka sen då det var supervarmt. Min patenterade frappe står på stolen i vårt hav av Alliumbollar, under äppelträdet.
Click here to see original size


Och redan då var gunga det roligaste Signe visste
Click here to see original size

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback