3:e plats 100krs och 27:e plats i 100K guarantee

2009-03-09 @ 22:39:28 | Allmänt
Gick bra igår med bra placeringar även om jag åkte på en badbeat i 100K guaranteen på Bodog. Som vanligt lite drygt 600 spelare, vilket gör övervärdet enormt. 40 000 dollar added....Spelar den varje söndag numera, 100+9 kostar den.
Idag så hade jag oturen att träffa på dåliga spelare med tur. Åkte ur stars 80k gurantee med floppad triss, han ställde och fick runner, runner stege, inte så dåligt av honom bara otur. I 500krs likadant fast där fick han runner, runner färg. I 100krs åkte jag med KK mot A7. Killen höjer 3ggr bb till 900 med a7 i tidig position(dåligt eller i alla fall löst), jag slår om till 2800. Han synar (urdåligt). Floppen kommer 78Q, han betar ut jag ställer han synar. Turn A och han träffar sitt 2 par. Värdelöst spelat av honom, kan bara trösta mig med att han har otroligt dåliga stats på sharkscope. Hoppas han vinner idag så han får lite pengar att spela bort, för han lär inte behålla dem länge. Nåja, snart kommer klonken, det känner jag. Nästa söndag vinst i 100k på bodog vore ju nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback