Finalbord Midnattsmöte...

2009-03-08 @ 09:44:42 | Allmänt
.....men åkte på 7:e plats, vilket gav  sammanlagt 400kr minus på kvällen eftersom Sit-N-Goandet gick back. Bedrövligt spel tidvis men också otur på bubblan ett par ggr. Var många som spelade konstigt och dåligt på finalbordet.BB 2000 och jag höjer från platsen innan knappen (Cut-off) till 3ggr BB med JJ. har då sammanlagt lite drygt 14000 kvar och BB ställer allin. Han har dock bara 12000 så det är bara att syna. Han har A4. Förstår inte vad han tänkte på. Han måste inse att jag inte kan lägga mig, med de oddsen måste jag syna med any-two, jag är committed.Tror att A4 måste vara en av de sämsta händerna att ställa med om man vet att man är garanterad syn.Urdåligt av en mupp som gjort konstiga spel hela tiden. Sen fick jag JJ igen och storstacken synade när jag gick allin. Med 95 i spader. Well played. Syna med en tredjedel av sin stack. Många tomtar vid finalbordet, synd att jag ofta inte orkar spela midnattsmötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback