Skidåkning!

2009-03-24 @ 12:00:58 | Allmänt
Nu är det tisdag i Vemdalen, igår var det snöoväder, fast ungarna var ute och åkte hela dan ändå. Själv hade jag Signe på förmiddagen men på eftermiddagen fick jag komma ut och åka längd för första gången på säkert 15 år. Ovant och jobbigt. Åkte deras 2,5 km spår, rakt upp i en km, därefter inget glid neråt. Vilket jag var ganska glad för eftersom backarna var väldigt kurviga, så det var skönt att det inte gick för fort. Sedan lite middag med våra medresenärer på kvällen. Idag åkte jag utför med ungarna på förmiddagen ett par timmar och jag var helt slut i benen när jag kom tillbaka till lunchen. Men det var otroligt kul i alla fall.
Efter skidskolorna idag blir det en lort tur på längd med barnen, Signe i pulka, ska bli kul att se hur det går.
Slagläge i Sverigerankingen, en toppplacering till sen är jag ifatt täten. Hoppas det kommer denna månaden.
Och idag ska Svenska Spel svara på vårt brev.....väldigt intressant att se vad de svarar. Gissar på att vi får lov att stämma dem för att få dem att betala vad de är skyldiga, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback