Ensamma hemma och två finalbord

2009-11-21 @ 09:17:08 | Allmänt
Igår var jag ensam hemma med barnen då Liv var med middag tillsammans med kompisar. Vi gic ifrån Atkinskonceptet ganska rejält, ska man synda ska man synda ordentligt. Chips till drinken, Pizza framför TV:n avslutat med en glassdrink. Vi kollade på "The Princess Bride", jag översatte, och den tyckte de var riktigt bra, ja, inte Signe, hontyckte mest det var jobbigt att jag pratade hela tiden. Hon hade fortfarande lite feber, var trött sedan akutbesöket dagen innan, då vi in te kom hem förrän kl.03.00, men nu på morgonen verkar febern vara borta.
Var själv ganska trött igår och tänkte bara spela lite cashgame. Spelade på Betfriends och gick tre inköp plus. Men klockan var då 21.20 och Signe verkade inte kunna somna så jag anmälde mig till Skalpen och 500Krs på Svs. Skaplen är en sorts utslagningsturnering där man får en bonus för varje spelare man slår ut förutom prispengarna man vinner om man kommer bla de 10% första. Var drygt 300 anmälda och jag slutade på 7:e plats, ganska missnöjd då jag sprang in i KK två händer i rad på finalbordet. Jag hade själv lägre par, och jag tappade från chiplead till shorstack på 2 händer. Höll i ett tag till men räckte inte hela vägen. Samtidigt tog jag mig som chiptrea till finalbordet i 500krs, men väl där blev det inte som jag tänkt mig. Många återhöjde mina höjningar och jag kom ingen vart. Men lyckades ändå hålla mig kvar till en tredjeplats. Men man är aldrig nöjd när man inte vinner..... 10 000 SEK plus igår i allafall. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback