Uppdatering....

2009-11-17 @ 20:03:12 | Allmänt
Idag svarade jag på frågorna om hur det gått med stämningen mot Svenska Spel. Stämningen som gällde förra årets online SM har vi nu dragit tillbaka eftersom vi förlikats. Jag kan inte berätta något om förlikningen utan måste hänvisa till vår jurist, Eva-Stina Nordell på Langnas Juridik.

Pokermässigt har det blandat bra och dåligt. Två bra placeringar i Sverigerankingen med en tredjeplats som bästa placering är godkänt.  Därmed en åttonde plats sammanlagt, vilket gör det omöjligt att vinna i praktiken, men ska försöka klättra några placeringar till.
Lyckats klättra i rankingen till Donkr Live som går i Stockholm och ligger på en 5:e plats, de tre första vinner en plats till turneringen. Finns också vinstchans i finalen på söndag då det blir två finalplatser, gissningsvis 12-15 deltagare.

Har också bokat resan till Thailand i jul. Åker den 21:a december och kommer hem den 11:e januari. Har hyrt ett schysst hus där och jag hoppas mina kusiner tittar förbi och hjälper mig fira min 40-års dag på julafton.
Länk till bilder och beskrivning på huset:
http://www.manoravillage.com/index.php?id=298





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback