Lite tur tack.....

2009-10-20 @ 21:46:12 | Allmänt
Ja, jag inser att det är lite förmätet av mig att be om lite tur. Jag inser att jag har ganska mycket tur och att det inte är för inte jag blev förföljd ett tag av en spelare som kallade mig "den tursammaste spelaren på SvS". Men alla vet också att minnet är kort. Jag hatar verkligen att bli utdragen och det tar all min kraft att uppbåda självbehärskning att inte bli total tiltad. Och det är inte alltid det lyckas. Senaste dagarna har jag känt mig otursförföljd (välkommen till verkligheten kanske vissa tänker). Exempelvis:
Höjer som chipleader med JJ från tredje position. Får syn av BB. Flopp K89. Han checkar, jag ställer. Han har 1500 kvar jag har 17000 när handen börjar. Han synar efter lång betänketid och visar TT. Han får naturligvis runner, runner stege. Hela tiden likadant, går in som stor favorit och blir utdragen. Exempel 2:
Sitter på lilla mörken med J7. Höjer 3ggr bb till 150 stack 800 ungefär. Han synar. Flopp J62, han ställer för 1600 jag synar. Han har 57 inget färgdrag inet ens runner-runner. Han får runner-runner stege.
I söndags åkte jag två gånger med lägre kåk mot högre kåk. Jobbigt. Nu räcker det, nu vill jag ha tillbaks min sjukt övernaturliga tur......

Kommentarer
★ Josefine

Hur går det med stämningen av Svenska Spel.

Men jag förstår inte varför du fortsätter spela där om du är missnöjd med dom.

2009-10-22 kl. 01:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback