Frustrerande på många sätt

2010-08-12 @ 12:52:43 | Allmänt
Har flera dagar inte varit mycket till hjälp hemma p.g.a min rygg. Ganska frustrerande när det finns så mycket att göra och tiden rinner iväg. Men igår kväll latexfogade jag källartaket och spacklade skruvhål, och imorse så slipade jag och spacklade igen, förhoppningsvis målning sen eftermiddag/kväll.
Liv slipar, spacklar och målar i hallen medan Signe är ganska uttråkad. Skönt att hon börjar dagis igen nästa vecka, för hon har inga roliga föräldrar just nu.
Imorgon blir det inte lika mycket fixande, då det är avslutning på fotbollsskola och friidrottsskola som Siri och Sander gått på denna vecka, så vi ska dit och titta på när de tävlar och spelar match.

Frustrerande var också mitt spel igår, det gick inget bra, ingen timing och dåliga spel. Så här låg nivå får inte spelet ligga på, får ta en halvtimme innan jag börjar ikväll och kolla igenom handhistoriken.
Upptäckte också att Betfair har en exklusiv turneringsleaderboard med stort värde, men tror jag upptäckte det försent, får se om jag orkar ge det en chans eller om jag skippar det. Ska jag upp bland topp tio måste jag spela betydligt fler turneringar på betfair och dessutom se till att få till ett antal fullträffar. Tyvärr är det i stort sett omöjligt att köra mer än tre bord samtidigt av ongames klient på min macbook air. Den tar alldeles för mycket resurser av datorn. Märkligt att den segar medan alla andra klienter jag kör är rappa och snabba.
Kanske får byta dator ikväll och testa om det funkar bättre på nån annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback