Siris haj, Turkosh blogg och lite godis

2010-12-14 @ 21:39:35 | Allmänt
Min fantastiska dotter Siri vann designtävlingen i skolan med sin haj!



Igår blev det annars Måndagslaxen på pokerklubben, få spelare, men kul ändå. Tänka att man kan tycka det är så kul att sitta och folda i 5 timmar;) Bubblade finalbordet, men nöjd med mitt spel.

Träffade på en kille som precis startat en blogg som jag tycker är fantastiskt rolig, kan tänka mig att han lägger ner aaaaningen mer tid än jag på sina inlägg. Alltid kul att ha honom vid bordet, alltid en rolig anekdot eller kommentar. Läs bloggen, ni lär inte ångra er!

http://turkosh.blogg.se/

Ikväll blir det tidig kväll eftersom det blev knappt 3h sömn i söndags, 5 timmar igår. Har dock hunnit vara med Siri på friidrottsträning, de kör stenhårt med dem, och sen har jag inhandlat lite godis till min kund. Eftersom det är Atkins fram till julafton så kommer jag inte att smaka en endaste bit själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback