Cashgame och WSOP

2010-02-13 @ 19:26:35 | Allmänt
Har nu i veckan börjat en ny satsning på cashgame. Inte sedan pokertalent har jag spelat cashgame i någon större utsträckning men nu har jag bestämt mig för att köra ett tag på iPoker och Betfriends. Ska se om det går att få ihop nog med ipoker poäng för att tjäna ihop ett paket till wsop (sidoevent 1500 till inköpet och 2000 till resan).

155 000 poäng behövs det och om jag spelar ett par timmar per dag så borde jag kunna få ihop 1500-2000p per dag. Just nu ligger jag på NL100, men om det går som jag tänkt ska jag väl vara uppe på NL200 om en månad och då går det dubbel så snabbt. Dessutom blir jag förhoppningsvis bättre på kuppen.
Får väl rapportera i bloggen hur det går, försöker samla all statistik i PokerOffice.

En sak jag redan lagt märke till är motriggen på torsdagar. Å andra sidan så verkar det vara medrigg de övriga dagarna. Vi får se om det håller i sig.
Så här har det gått hittills:
Onsdag: 1089 händer +234
Torsdag:1359 händer -115
Fredag: 471 händer + 154
Lördag : 590 händer +448
Hittills +722
Paketet började jag samla till i torsdags så hittills har det blivit 2500 poäng hittills. Långt kvar.
Känns lite som när man började med poker och jagade bonusar på en massa olika sajter.

Ska försöka hitta lite bra handhistorier så att ni kan få chansen att utbilda mig lite.

Raila gärna på Betfriends, mitt nick är r0sj0n där. Om ni inte vill raila så kan ni ju ta chansen och spela mot mig. Garanterat bra värde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback