Royal Straight Flush och Flygstolen.se

2010-01-29 @ 08:03:09 | Allmänt
De senaste dagarna har jag råkat ut för denna två gånger, tyvärr har jag själv haft kåk bägge gångerna och betalat av rejält. Ena gången var det i 500krs på SvS och andra gången på Betfriends. Bägge gångerna har jag självsäkert ställt in och blivit synad och sedan inte fattat varför potten inte skickats åt mitt håll. Råkade dessutom ut för ett fyrtal i kungar när jag bluffade på floppen KK3. Inte kunde man väl tro att BB satt på KK då....
Så den dåliga pokerturen har fortsatt, men snart vänder det och klonken blir större än nånsin.

Läste på expressen att SM i live poker ska gå på Malta, hoppas det under förutsättning att jag lyckas kvala. Vore trevligt med lite sol i april.
Sitter också och planerar Vegas resan, 24 juni till 1 juli verkar bli ganska bra, direktflyg till Vegas från Heathrow med British Airways eller från Gatwick med Virgin Atlantic. Gäller bara att hitta bra flyg från Kastrup till London, då vi lämnar barnen hos farmor och farfar på vägen. 3 stycken event går av stapeln i WSOP då, 2st $1500 och 1st $1000 och det blir något av dessa jag ska spela. Sedan blir det väl några andra billigare turneringar på Venetian eller Ceasars Palace kanske. Ska se om det finns kval till något av dessa eventen, just nu har det inte satt igång riktigt.
Och jag har fått pengar av flygstolen.se, de följde ARNs rekommendation. Skönt att få det avklarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback