Turneringssöndag

2010-07-25 @ 15:37:46 | Allmänt
Återigen långt mellan inläggen, men det har varit fullt upp med annat, samtidigt som inspirationen trytit.
Livs och min jakt på platser till SM på Malta fortsätter, Liv spelar i Goodiebagserien på PAF där tre platser står på spel och jag försöker kvala in på vanligt sätt.
Liv vann senaste turneringen och ligger på tiondeplats sammanlagt men har spelat en eller två turneringar mindre än de andra så jag tror hon har en bra chans. De bästa sju resultaten från turneringsserien räknas, liv har fyra resultat och sista turneringen går i slutet på augusti. Hoppas hon hinner spela sju stycken.

Ikväll är det SM-kval på PAF, ett paket för $2500 garanterat, tror inte det blir övervärde, förutom att jag ska spela då

Har spelat ganske mycket de senaste dagarna och det har gått ganska bra, ingen fullträff men en del finalbord. Gjort ett par ganska tveksamma syner, och har gamblat en del med semibluffar, hade de gått in så hade resultaten varit ännu bättre. Hoppas dragen sitter bättre ikväll.

Nästa vecka blir det mycket byggande då min far är här med en hel arsenal av verktyg, så det lär inte bli mycket poker förrän nästa söndag, men ett par turneringar då och då kanske det blir. Skönt att det ska bli dåligt väder, hoppas det blir bättre igen veckan därpå dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback