Två bubblor

2010-07-21 @ 19:40:03 | Allmänt

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat så mycket, men det är ju sommar och semester, vilket tar upp mycket av min tid.
Spelade en del turneringer i söndags, spelade ganska bra och försiktigt. Kom långt i två turneringar, $30K garatenterade på Cake (Guts Poker) och $50K garanterade på Everest. Bodog $100K garanterade gick åt pipan, så även cake $100K garanterade. Inte för att jag spelade dåligt och otåligt som förra söndagen, hade bara lite otur i avgörande lägen. Åkte på finalbordsbubblan i cake och på 15:e plats på everest. Inga stora pengar men kvällen slutade iaf plus.
Bestämde mig för att börja studera" Winning poker tournaments one hand at a time volume 2" som handlar om slutspelet efter att du kommit i pengarna fram t.o.m finalbordet. Det är en del som jag måste förbättra, har en känsla av att jag openraise-foldar för många händer, alltid kan man lära sig nånting.
Har dessutom hittat mig själv i Hendon Mobs databas. Inte speciellt imponerande resultat än, men det kommer säkerligen så småningom
Jonas Rosqvist: Hendon Mob

Har nu varit två dagar i skärgården och idag var jag hemma och satte upp gipsskivor och kollade så att elektrikern jobbade på, vilket han verkligen gjorde. Ikväll blir det lite poker på nätet, men är ganska trött så får se hur mycket jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback