Glada dagar!

2010-03-07 @ 00:25:14 | Allmänt
Om ni aldrig varit i Storhogna har ni missat något! Fantastiska backar för familjer med Klövsjöns liftsystem nära med schyssta backar för de mer avancerade åkarna. Schysst boende och otroliga trerättersmiddagar. Lyxliv med bra frukost och så kunde man plocka med sig matsäck till lunch också. Superbra personal som verkligen vill att man ska trivas!
Det är inte speciellt mycket folk här, vilket man som stockholmare uppskattar extra mycket, inte kö till nånting. Maten är inte att leka med heller och drycken till garanterar en helkväll.Bra vin till förrätt och varmrätt och dessutom ett bra dessertvin också vilket är värt mycket. Maten jättegod och perfekt lagad! Det är inte billigt men det är lyxigt! Ungarna och jag har åkt skidor och vädret har varit fantastiskt!

Efter Ljusdal så har det varit en Sverigeranking till men jag satt och åt en god midddag då och gick bara snabbt till rummet för att hämta välling till lilla S. Hann då spela ett par händer och inte dubbla upp men åtminstone öka stacken med 50%. Sprang sedan ner till desserten och slutade till sist på 72:a plats av drygt 200 startande, så jag behåller min ledning. Vore kul att stämma SvS och sedan vinna deras ranking och få mottaga ett pris från dem som bästa turneringspelare. För mig som är envis och långsint så vore det toppen! Imorgon blir det skidskola för barnen och sedan bilfärd tillbaka till Stockholm med nyladdade batterier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback