Ledning i Sverigerankingen

2010-03-04 @ 18:33:43 | Allmänt

Lyckades igår ta en andra plats i Sverigerankingen, trots (eller kanske tack vare) att jag missade starten med drygt en halvtimme då jag satt på restaurangen på Stadshotellet i Ljusdal med familjen och åt middag. Väl uppe på rummet satte jag igång och stacken växte långsamt. Vid 21.30 när jag spelat drygt en timme så lyckades jag somna till vid ett par tillfällen (sov kanske en halvtimme), det kan bli så när man är jätteförkyld och druckit två öl på kvällen.
Vaknade dock till igen och fortsatte växa långsamt. Var rejält shortstackad när jag kom till finalbordet men lyckades hålla mig vid liv och spelade till sist en kort headsup. När den startade hade jag 130k i marker och min motståndare 900k så det var lite ojämt och det gick tyvärr inte hela vägen.
Spelade hela turneringen extremt tight då jag aldrig fick någon rejäl stack att jobba med och det funkar ju det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback