Upp och...upp

2010-05-20 @ 10:11:03 | Allmänt
Har nu tagit greppet på Sverigerankingen:

1 rosjon 3952,87
2 annars 3934,67
3 bisons 3886,91
4 GoBaLi 3850,71
5 ROSEKING 3488,38
6 JettRibb 3401,81
7 Fakridas 3321,96
8 Generalen7 3253,84
9 sponi 3243,38
10 octo 3182,22

Näd, då jag bara skojar, det är väldigt jämt i toppen. Mitt nya tighta jag har skördat framgångar och det har blivit en 4:e plats i 12K GTD på Betfair, och en 3:e plats i 5K GTD på Bodog.
Spelar just nu riktigt bra och jag spelar försiktigare än jag brukar göra, vilket säkert ändå uppfattas som väldigt gamblingbenäget av många. I väldigt många turneringar kan man sitta och vänta på bra händer eller spela lovande händer och se floppar billigt. När du väl får ett monster så får du ofta väldigt bra betalt, trots att du inte gett mycket action innan. Väldigt få spelare är uppmärksamma på andra spelare i början, de spelar ofta enbart sina egna kort.

Här hemma är det hektiskt med bygge, teaterföreställningar, musikaler och allsköns utvecklingssamtal och avslutningar, drop-in fikor m.m
Idag är jag hemma med Siri som hostade hela natten och behöver få vila sig. Har varit en tuff vecka med fyra föreställningar av Momo eller Kampen om tiden.
Var och såg premiären och den var helt underbar. Och nejdå, jag är inte alls partiskt.

De har fått bra recensioner:
Svenska dagbladet recenserar
Jag fick naturligtvis stolta faderstårar i ögonen under det fantastiska slutet, med en stämningsfull sång följt av ett Bollywood-inspirerat dansnummer.
Om man inte ser denna uppsättning så missar man något! Man bör också vara medveten om det obetalda slit som ligger bakom denna uppsättning. Budgeten ligger på ungefär 1 miljon kr insamlat av föreningen och till detta kommer all tid alla lagt ner för att göra detta till en underbar föreställning. Denna uppsättning engagerar 100-tals enskedebor. Kul att det blir så bra! Ska gå och kolla fler gånger om det finns möjlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback