Jag förtjänar den....varenda gång!

2010-11-25 @ 21:47:11 | Allmänt
Om någon någonsin igen anklagar mig för att ha tur så kommer jag att be dem [censurerat]. Träffar kåken bara för att återigen på mindre än en vecka möta ett fyrtal. Får stryk av Q8 med 77 när han floppar två åttor. 33 mot Ak får aldrig stå. La två par mot visad triss, ett två par mot visad stege. På bubblan på Everest så floppar jag två paret med 34 i hjärter mot en limpnisse med AK som träffat K pengarna går in, River A.  Nästa gång jag drar ut så ska jag njuta och veta hur välförtjänt det är. Aldrig mer känna mig lite skyldig för trissen på rivern. Jag förtjänar den ... varenda gång!

Kommentarer
★ Sebbe

The honeymoon is over...welcome to the real world of poker.

2010-11-26 kl. 11:54:51
★ Davve

Torska mot fyrtal är ju inget kul, men den andra handen du beskriver händer ju nästan varje turre för oss andra..

2010-11-26 kl. 13:16:13
★ rosjon

SEBBE: Har inte varit en smekmånad, i så fall är det 3 smekår. Nej sanningen är att jag är så bra bara;)



DAVVE:

En del av att detta är så frustrerande är att jag just nu inte bara kan dra igång en ny turre och spela. Jag har ett jobb att tänka på. Så mängden spelar stor roll för mig som turneringsspelare. Nu får jag svängningarna på en dags vanligt turneringspel utdraget över en vecka. Passar inte mig!

2010-11-27 kl. 11:29:55
http://rosjon.blogg.se/
★ Hej

Har du en iPad? Kan du rekomendera ställe att köpa den billigast?

2010-11-28 kl. 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback