Nä!

2010-11-20 @ 13:53:59 | Allmänt
I torsdags var planen att jag skulle ta hamburgare med barnen samt se en film, men eftersom bilen var stendöd blev det inget av med det. Istället blev det iskallt letande i mörkret efter en undangömd minuspol. Chevrolet sätter batteriet så att man inte kommer åt minuspolen, vilket omöjliggör laddning. Pluspolen kommer man åt så det går att starta med starkablar, men inte alltså ladda med batteriladdare. Undrar hur de tänkte där, såna kallar jag <censurerat>. Cylinda Service har fortfarande efter två och en halv vecka fortfarande inte lagat diskmaskinen. De är ena riktiga <censurerat>.
Inte mycket poker och när jag åkte i torsdags ur PAF Gold rush var jag nästan tacksam, gick direkt och la mig och somnade 21.30. Ett par penga placeringar och ett finalbord i veckan, men väldigt lite spelat, orkar helt enkelt inte efter jobbiga dagar på jobbet.  
Så utan bil blev det innebandy för Sander idag, 14 mål på första träningen, såg bra ut. Jobbigt att ta sig dit i slasket bara. Liv åkte med Siri till Huddinge för friidrottstävling, Siri missade dock C-final med tre (3!) hundradelar.
Lugn kväll hoppas jag, supertrött. Det blir färre inlägg, trött och har ingen ork så det blir kanske lite statusrapport bara, men det ändras väl så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback