Pokerfritt

2010-11-28 @ 13:14:07 | Allmänt
Två dagar helt pokerfria, har haft fullt upp iaf. I fredagskväll skulle jag ha sett på skräckfilm, men somnade när jag la Signe och orkade aldrig ta mig upp igen. En nackdel med att inte spela poker medan jag lägger Signe är att jag somnar som en stock då. Så somnade redan 21.30 och jag och Signe sov sedan till 10.20 på förmiddagen. Vi behövde väl detta efter en ansträngande vecka på jobb och dagis. Liv gick upp tidigare och följde med Sander till innebandyn, så jag satte igång och rensa i köket. 1h gick snabbt åt till att röja igenom post och annat skräp som låg framme överallt och sen var det dags för bad för Siri och Signe. Jag tog ett snabbt träningspass på cykeln och sedan blev det lite spackling och fogning i hallen. Ska försöka få det någorlunda fint till jul även om garderoben inte hinner bli klar tyvärr.
Sen på kvällen var det glöggparty hos några kompisar som precis flyttat in i en ny lägenhet. Blev inte så sent då Signe blev mör framåt 21.00. Vi var hemma strax efter 22.00 och då la Liv Signe och eftter det blev det att kolla på Lady Vengeance som gick på Svt2, en sydkoreansk film som var väldigt bra. Rekommenderas, även om den var ganska "rälig"
Sov länge imorse, men hann åka till bauhaus och handla mer fog och lack, hann till och med slipa lite och foga klart innan det blev dags att åka till pingisen.
Kommer väl inte hem förrän strax efter 14 idag och då blir det en snabb macka innan vi ska iväg på födelsekalas.
Men vi är hemma igen till kvällens turneringar.

PAF Goldrush 19.30
SvS Veckopotten 19.30
SvS Söndagsskalpen 20.00
Everest 50k Gtd 20.00
SvS Sverigerankingen 20.30
SvS 500krs 20.30

Det blir antagligen fler turneringar, men det beror på när vi är hemma och på hur jag känner mig. Detta blir minimum iaf.


Kommentarer
★ DeNilsson

Kul blogg!



Du sitter precis efter mig nu på Adventspotten...

Lycka till!

2010-11-28 kl. 21:01:21
http://itm-utg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback