Jag e ju smart.....

2010-10-31 @ 10:41:39 | Allmänt
....eller kanske inte;( Pokerkväll på onsdag, ska bli kul, blir ett fullt bord förhoppningsvis. Men samma kväll så är det ju PAF Goldrush månadsfinal.....Hur tänkte jag där egentligen? Nåja, som tur är är jag van att multitabla, men betydligt svårare att blanda Live och online. Kan ju bli lite jobbigt för de andra vid bordet, men vi får hoppas de har överseende.

Liv har jobbat mycket senaste veckan, och även sent fredag, lördag och idag. Lite för mycket nu, speciellt när vår tre-åring är på gnällhumör. I perioder så är hon extremt enerverande och det överförs på resten av familjen. Inte så kul.

Ikväll är det turneringssöndag igen, många turneringar blir det. Förbereder mig genom att städa lite här hemma, genom att läsa "Winning tournaments one hand at a time" och kanske kolla någon film på PokerXFactor.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback