När det ser ut så här....

2010-10-08 @ 11:11:49 | Allmänt


....så blir det till att hålla sig inomhus. Sågens syns där ute under presenningen och det är den jag skulle behöva använda. Men funkar inte när det regnar och man måste jobba med lite precision. Mina föräldrar kommer upp nästa helg och då hoppas jag att jag och min far tillsammans kan göra klart det sista ( nåja, vissa saker måste vänta, snickarna har inte tid just nu att fixa den platsbyggda garderoben) som jag inte hinner med nästa vecka.
När det regnar gör jag det här istället:





I bakgrunden ligger lite foder på tork efter att ha kvistlackats. Kvar att göra:
Måla dörr och karm en gång till, måla foder och lister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback