Sjuka

2010-10-06 @ 19:30:22 | Allmänt
Signe gjorde sin första dag på dagis idag, har redan slocknat helt slut. Siri och Sander såg riktigt hängiga ut i eftermiddags så när vi tog tempen efter middagen hade de feber bägge två. Marsch i säng och sjukstuga här hemma imorgon. Hoppas Signe är pigg och kan gå på dagis annars blir det svårt att få nåt gjort imorgon.

Sverigeranking ikväll och en hel del fler turneringar blir det nog. Raila gärna och skäll på mig när jag spelar dåligt!
Liv ska spela goodiebagen ikväll eftersom hennes driftsättning blev uppskjuten, ska se om jag kan få henne att kvala till Goldrush också.

Kommentarer
★ donRollo

Morsning Rosjon. Jag railade dig i smyg mellan 21.00 och 22.30 :) Satt och skrev samtidigt och behövde ha en uppgift till :) Du spelade då Sverigerankingen och 500+50. Jag vet inte om du spelade ditt A-spel igår, men... nja... Är du verkligen så lös? Jag menar, som i 500-hundringen... ställa med 86s med 1550 marker och mörkar på 100/50... Eller när du dubblade från 2500 marker till 5100 i Sverigerankingen via ställ med K6o... Jag är bara nyfiken, men hur kan du plussa så mycket med så ultralöst spel. Det krävs ju helt enkelt maxflax för att inte åka ut. Det behövs ju inte många "coinflippar" per turre för att oddsen att vinna ska bli mikroskopiska. Jag menar, fyra coinflippar vinner man bara 1 gång på 16... Inga höga odds för det precis... Jag fattar ju att du spelar för att bygga stack. Och bygger du väl stack så tja, då är ju bombarlivet enklare om man säger så. Men å andra sidan så krävs det att man spelar förbaskat många turneringar för att uppväga variansen. Men det gör ju du :) Du spelar nog antagligen lika många turneringar per vecka som jag gör på ett halvår... dvs ca 60-70 turrar. Och spelar man så många turrar som du gör på en vecka så vore det väl fasiken också om det inte blir fetestack och megaplus i en och annan turre. Men med det spelat är ju variansen grym. Jag antar att du snittar max 10-15% ITM. Själv så snittar jag 40-50% ITM, men så har jag ju en helt annan spelstil också :) Spelar man bara 1 eller 2 turrar i veckan så har man helt enkelt inte lust att åka efter 10 minuter :) Jaja, lycka till med liret, jag kommer att raila fler gånger. Ska nog förresten lira femhundringen ikväll... Blev sugen :) Så kanske syns vi runt bordet :) Ha det gött.

2010-10-07 kl. 10:27:03
http://www.donRollo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback