Skakad

2010-10-19 @ 08:44:21 | Allmänt
Igår blev inte riktigt som jag tänkt mig då de ringde från skolan tidigt på förmiddagen och berättade att Siri skadat sig på gympan. Det blev ilfart till skolan och sedan ilfart till läkaren. De tejpade ihop Siris sår och hon fick vila hela dagen, men var så seg igår kväll att hon får vara hemma en dag till och vila. Kanske en liten lätt hjärnskakning, men får hoppas att det bara var adrenalinchocken som gjorde henne helt slut.



Blev alltså inget med målning eller fogning igår, fullt upp med annat.
Blev lite poker på kvällen, två finalbord av 6 möjliga, men bara ett gav pengar. Stoppade in allt på floppen KJ5 med K9 i Everest 5K garanti. fick syn av QT!!? men han fick runner runner T. Surt. Blev likadant i European daily där jag slutade på 8:e plats efter att ha spelat AQ mot JJ. Inga toppresultat alltså. Spelade bra, utom ett par händer, bl.a ställde jag med 99 i tidigpos med 15BB, inte optimalt, fick syn av QQ och var ute. Hade dock gjort det innan och fått syn av riktiga skräphänder av en maniac på bordet, men det var lite väl riskabelt.

Drygt halva månaden spelad ingen kanonmånad hittills, behövs ett par stora klonkar för att bli lika bra som de andra månaderna. Men de kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback