Vem har sagt att det inte hjälper att gnälla?

2010-10-14 @ 18:58:49 | Allmänt

I vissa av mina inlägg så kan jag uppfattas som lite gnällig har jag förstått. Ett sätt att bearbeta motgångarna som funkar för mig. Igår vände det rejält, istället för sjuka setups fick jag sjukt bra kortsnitt och drog utr varenda gång jag fick in det med sämst hand. Rättvist? Inte alls, i Everest turren spelade det ingen roll vad jag hade för kort, när rivern låg stod jag som vinnare. Åtminstone ända tills jag kom HU, då min tur inte riktigt höll i sig. Spelade klart bättre då, men åkte på en del utdragningar. Men det var OK, för de bad beats jag gett folk på vägen var inte att leka med. I Sverigerankingen så hade jag helt plötsligt 53 000 när average var precis 10 000. Så fort jag spelade en hand träffade jag stenhårt och fick fullt betalt varje gång. Hade en downperiod när det var 30 pers kvar och det slutade med bara en tredje plats trots en schysst chiplead med 3 kvar.
Dessutom en ITM i European Daily gjorde att jag lyckades i 50% av turrarna jag spelade igår.

Hela dagen idag har vi byggt men har varit ganska trött, bara 3h sömn är inte optimalt. Vi närmar oss, så när som på den platsbyggda garderoben och sista målningen så är det mesta klart.


Kommentarer
★ Rickard

Och du (Gold)Rushar ju för fullt just nu! Överlägsen chippie just nu. Gott så. Gnälla är en ynnest man har som pokerspelare. Skönt att man har det.

2010-10-14 kl. 22:15:29
★ rosjon

Det blev verkligen en rejäl rush! Första vinsten i goldrush, även om det blev lite upp och ner på slutet.

2010-10-15 kl. 07:56:24
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback