Formen håller i sig

2010-09-24 @ 09:38:23 | Allmänt


Först en film från Pafs damlags träff inför SM, trots att Liv helst håller låg profil i såna sammanhang.



Får också göra lite reklam för Magdas blogg, en av de få som uppdateras riktigt frekvent.
http://blogg.aftonbladet.se/pokermamman

Spelade inte så många turneringar igår, blev bara 4 st, GSOP mini och riktiga event #5 (6-manna bord med obegränsade rebuys första timmen) European Daily och Everest 10K mini-series event #2. Blev en 122 plats i minieventet men åkte mot fyrtal i huvudeventet. Lyckades ta mig till en 16 plats i European Daily innan jag åkte även där mot fyrtal;-( Nu ska jag i ärlighetens namn säga att jag under dessa två händer genomförde två gigantiska bluffar, så jag var slagen med stor marginal. Jag menar med 3 st likadana kort på bordet så är ju chansen stora att de inte har det fjärde;-). Två ITM iaf men det var på Everest det gick bäst, blev till sist en andra plats och en hyfsad kväll/natt igår Trodde inte det skulle vara möjligt att toppa förra månaden, men det verkar som om september ska bli en ännu bättre månad. 

Efter att jag satt dörren igår var jag tvungen att jämna till alla kanter runt alla dörrar och fönster så jag kan få dit smygarna vilket tog ett tag. Åkte sedan till Fredells imorse och inhandlade virke, men missade en liten plankbit.Suck! Bytte fönsterblecken också och upptäckte att de nya inte har hål eller förbockade kanter så det blir plåtslageri på högsta nivå nu.

Nu blir det bara jag och barnen i helgen, och när mamma inte är hemma ska vi passa på att göra allt sånt som hon rynkar näsan åt. Mycket pizza, glass, hamburgare, äta framför tv:n, film och tv-spel, för det tycker pappa är kul också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback