Fortsätter

2010-09-03 @ 14:28:10 | Allmänt
Vi har fortsatt med byggandet och nu är det flytspacklat och klart för golvläggning. Golvet i hallen lägger en golvläggare, kalksten ger jag mig inte på, men det andra golvet lägger jag själv. Far har idag fogat källargolvet och vi har satt in en dörr, samt tagit bort den gamla balkongdörren som suttit till vårt nya sovrum fram tills nu.
Naturligtvis så fanns inte rätt längd på plankorna hos leverantören så jag får åka och byta i början på veckan så jag kan få golvet på plats. Bra att man reserverar golvplankor i en viss längd och sedan får för korta iaf.

Spelade igår som vanligt men var rejält trött på slutet. Betalade sig dock till slut trots ett par riktiga felspel, då jag vann en $10K garanti på Ongame. Skönt och därmed plus på det nätverket också. Det var på tiden! Kom till ett par finalbord i småturrar och kom itm på ett par turrar också så en riktigt bra kväll/natt igår. Får se om jag orkar spela något ikväll, lite trött just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback