Malta närmar sig

2010-09-29 @ 15:45:44 | Allmänt
Imorgon kl 06.30 lyfter planet mot Malta, landar strax efter 10.00. Fått rapport från Liv som säger att det är varmt och skönt, så får hoppas att det är det imorgon också och att jag hinner med ett dopp i poolen innan spelet börjar. Snickrat och förberett för avresan och för vår barnvakt, Livs syster Cattis som snällt nog ställer upp.

Verkar som om deltagarantalet blir ganska lågt på Malta. Hörde att det bara skulle bli strax över 100 personer, hoppas det är fel och att fältet blir större. Oavsett så ska det bli kul att få spela lite live igen och besöka Malta för första gången.

Igår kväll så blev det återigen poker, bättre spel av mig även om turen inte var riktigt med mig. Så länge det är setups och inte dåligt spel som gör att jag åker är jag (ganska) nöjd. Ett finalbord och en 5:e plats till slut i Everest $5K garanti, men jag hade investerat lika mycket som jag vann i inköp på bl.a GSOP så det blev +-0 igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback