Regn

2010-09-21 @ 08:18:30 | Allmänt
Idag regnar det ordentligt, jag hade tänkt såga en hel del idag men då måste jag först skaffa ett partytält, för den stora sågen är inte praktisk att ha inomhus, och den lilla kapen känns inte som om man kan lita på gradantalet och jag ska gera en hel del. Det ska iaf läggas golv idag efter att vi flytspacklat igår, hoppas nu golvet får plats under fönsterdörrarna. Lite nervös, men vi får hoppas det löser sig. Klippa plåt är inte heller aktuellt när det öser ner, så vi får se vad det blir mer idag.
En andraplats igår, men fortfarande har jag inget flyt i de stora turrarna. Spelade dock mycket bra igår, får hoppas på lite mer flyt så kommer snart resultaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback