De hoppfullas afton

2011-08-28 @ 00:34:08 | Allmänt
EPT i Barcelona är i full gång, Malmö Open spelas , Unibet Open har dragit en massa spelare, amerikanerna får inte spela online mer och kvar på nätet blev jag och de hoppfulla.....känns det som ikväll iaf.
Man förundras över hur man kan hoppas så mycket att man nästan med tillförsikt ser fram emot att hålpipan eller fyrfärgflushen ska sitta. Klart den kommer, knappt så att det finns tvekan.
Började med att floppa färg i min första turnering, betta pott på flopp, turn och sen på rivern kom det fjärde klöverkortet. Ridå1. Sen var det mina tre KK inom 20 händer i samma turnering, vann mörkarna med första, drogs ut av j9 i andra och mötte AA med tredje. Ridå2.
Och så fortsatte det, mötte AA med KK en gång till, blev utdragen av en kille som hoppades på ett fjärde hjärter, en spelare hoppades på sin hålpipa och satte den. Ikväll hade helt enkelt de hoppfulla tur. Jag hoppas på bättre tur imorgon och att de hoppfulla då gjort slut på sin.

Kollar på pokerstudion från EPT i Barcelona istället och railar liv i Långlördag.
http://svenskaspel.se/img/poker/vegas_tv.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback