Hur dumsnål får man vara?

2011-08-06 @ 03:01:41 | Allmänt
Det finns inte en chans i helvetet att en pokersajt kan förlora pengar på att en kund har pengar innestående hos dem. Ändå finns det ett antal sajter som envisas med att ta ut en administrativ avgift om man inte kontinuerligt spelar hos dem, men ändå har pengar innestående. Ladbrokes är en, Betfair är en annan. Partypoker har jag för mig kör med samma sak, men det har jag inte fått bekräftat.

Istället för att locka kunden tillbaka med bra erbjudande och kampanjer försöker de med utpressning. Spela hos oss annars tar vi dina pengar i alla fall. Det är inte ok och är det något jag hatar så är det när man försöker låtsas att det är en kostnad man måste täcka. Skitsnack, skurkaktigt och IQ-befriat. Dra dit pepparn växer, hoppas ni förlorar varenda kund ni försöker ta en administrativ avgift av.

Kommentarer
★ Douglas

Inga direkta pokersajter utan företag som spekulerar i gambling/marknad. Det ÄR en administrativ kostnad att ha vilande konton i systemet.. Fullt medvetna om "tåtramp" men med 2-årig inaktivitet överväger fördelarna att bli av med alt väcka upp dessa konton..

2011-08-06 kl. 22:53:20
★ rosjon

Från mitt perpspektiv är det pokersajter, och om man har en administrativ kostnad för vilande konton då gör man något riktigt fel.Detta är bara ett missriktat och ganska korkat försök att "tvinga" kunderna till att spela igen. Ingen morot, bara piska. Och det finns ju gott om andra sajter som inte har dessa avgifter, så varför stödja de som är extra giriga?

2011-08-07 kl. 15:31:34
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback