Studs

2011-08-02 @ 12:20:43 | Allmänt
Åkte ut till Livs brors land igår och spelade månadsfinalen med 3g uppkoppling. Inga större probelm förutom att jag började en halvtimme försent och hade hunnit dricka en del vin innan. Då vill det till att det går bra i början, liksom lite av sig själv, annars går det lätt åt pipan, vilket det gjorde.

Hittade lite bilder på mobilen från flygresan hem från Kreta. Så här rolig är tecknade filmerna på flyget om man ska tro Signe. Att Liv ser så glad ut också beror nog mer på Signes smittande skratt.






Liv framför lillstugan där vi sover



Småtjejerna Signe och Idun på studsmattan som alla barnen älskar.


Bra väder i Roslagen, och när vi sen kommer hem är vi nog bara hemma nån dag innan vi åker och hälsar på ute i skärgården hos Vera, Livs styvmamma.
Börjar jobba på måndag men antagligen blir det bara två dagar första veckan då jag ska opereras i knät på onsdagen. Sen får vi se hur snabbt jag kan ta mig upp på benen igen. Ska bli skönt att slippa instabiliteten (hoppas verkligen det), igår så flexade knät lite när jag lekte med ungarna i vattnet, som tur var så lägger man ingen större vikt på benet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback