Hurra

2011-12-18 @ 11:57:21 | Allmänt
Idag fyller Siri 11 år och vi väckte henne med sång och presenter. Sen blev det födelsedagsfrukost med scones och varm choklad med vispgrädde.



Jag och Siri hade redan innan frukost påbörjat ihopsättandet av en av presenterna, och vi fortsatte efter frukosten, samtidigt som Siri började festa på sin geleråtta.



Här är Airswimmern som jag tror jag visade för drygt ett halvår sen, då hade den inte kommit till Sverige än.
Får väl egentligen tacka PAF, eftersom jag slog ut Magda (igen;-D) så fick jag ett presentkort på coolstuff.se där de hade denna radiostyrda haj. Tyvärr var den slut där men jag hade glömt bort den tills jag satt och kollade på deras sajt. SOm tur var fanns det några enstaka exemplar kvar på Webhallen på Sveavägen. Lite pilligt och klistrigt, men till sist var den ihopsatt och riktigt kul även för pappa.



Blir söndagsturneringar igen ikväll som vanligt, vi ses vid borden kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback