Stockholm 3 juli - Bröllopsdag

2011-07-03 @ 12:03:29 | Allmänt
Idag är det 2 år precis sedan vi gifte oss i Las Vegas så ikväll blir det ut och fira på Enskede krog.

Resan igår gick bra, hann med en Meatball Slider på Grotto innan jag tog en taxi ut till McCarran Airport. Upptäckte att de där hade gratis WiFi (enda stället i Las Vegas) så då planet var en timme försenat så satt jag mig och spelade lite cashgame på SvS. Han med två timmars spel och sen var jag plus på resan vad gäller cashgamespelet. Går det inte att vinna IRL  får man återgå till sin hemvist på nätet där man känner sig trygg.

Flygresan var ganska händelselös förutom att det skakade en del de första 3 timmarna. Är man flygrädd så betyder det att  man blir väldigt  medveten om sin utsatthet, men som pokerspelare så har man lärt sig att förtränga obehagligheter och jag kollade på Sucker Punch äv Zack Snyder (som gjorde 300) som distraktion. Kolla in den filmen, den var bild och ljudmässigt lite annorlunda.

Väl framme på Heathrow fick jag meddelande om att Sverige var vidare till kvarten, vilket jag firade med ett litet besök på Gordon Ramsays restaurang. Till sist la de ut gaten till Stockholm och när jag väl kom in i planet så satt en av Sedinarna där på väg hem till Sverige med hela familjen.


Bild av Sedinarn utlagd på Sanders begäran.

Fick skjuts hem och möttes av barnen som kom springande när jag hoppade ur bilen. Härligt att vara hemma!

Delade ut presenter, kramades och pussades, och sen var man vaken halva natten. Det var varmt och fuktigt, så jag öppnade vå franska balkong. En otrolig doft flöt in med den kalla luften, doften av vår blommande honungsros.


Honungsrosen och Mme Plantier i rosengården



Siri med sina JellyBellys


Nyklippt Sander


Signe med sina nya läppstift (cerat från Gap)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback