Hemma med Sander

2011-06-01 @ 09:41:27 | Allmänt
Hemma några timmar på förmiddagen med Sander som har lite feber och ont i halsen. Blir till att ligga i soffan, ta det lugnt och kolla film.
Sen blir jag avbytt av min fru och jag åker till jobbet.

.

Har dumt nog gett mig in i debatten på Superbloggen(http://blogg.aftonbladet.se/pokerblogg/2011/05/ny-boss), kunde inte låta bli. Jag som alltid hävdat att det inte är produktivt att debattera på nätet. Inte alltid man lever som man lär.
Pokern går sådär, tredjeplats i 500krs igår, trodde dock jag skulle vinna, så ganska missnöjd. Men så länge man plussar ska man vara nöjd. Bubblade dock i flera andra turneringar, spelade helt ok, vilket var skönt. Hade också den där extra lilla turen man behöver, att vinna sina coinflips och att någon gång dra ut när man ligger riktigt illa till. Jagar ledningen i pengaligan på SvS på sharkscope.com, men för att hålla den året ut måste man få en bra placering i SM, det är för få turneringar med tillräckligt höga prissummor på SvS för att inte SM ska dominera listan. Det blir bättre och bättre, men en 1000-2000kr turnering i veckan borde det finnas iaf för att det skulle kunna upppväga SM.



Kommentarer
★ P-O

Kunde inte låta bli att gå in och läsa hela tråden. Den där Jens vill verkligen ut och cykla....



Fattar inte hur man på nåt vis kan föreslå att att prostitution ska vara lagligt i ett civiliserat samhälle. Man kan alltid påstå att det finns lyckliga horor, men hur många tusentals olyckliga går det inte på lycklig ? Blir så less när jag ser dessa argument.....

2011-06-02 kl. 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback